Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 9, 2012

Ceriter Balik Kampong

Assalamualaikum.

Seperti yang saya maklumkan, percutian mama last weekend tak dirancang
sebenarnya..yelaa..baru bulan febuari tapi cuti dah banyak hari...
so nk jgk save cuti time emergency dikemudian hari =)
Lagipon budak rumah ada yang tak cuti jugak..so mama ngan berani la ikot xnak
cuti..tup2 last minute, housemate yang sorang tu ckp nk blk seremban..
apa lagi teros la mama check tiket balik ganu, sekali semua tiket jumaat malam
sold out! cit!...hummm pikir punya pikir, kene jugak amik cuti jumaat tu
so that kamis malam dah boleh gerak blk kampong..tapi masalah nyer bos dah
warning tak bagi cuti cause my team mate tu dah cuti..so kene ada backup.
hummm mengigil jugak nk mintak cuti tapi tawakal jer..mama pon message bos

Mama: akak, jumaat ni saya nak cuti boleh?
Bos: nazmil cuti kan time tu??
Mama: ha'ah..saya mmg xnk cuti kak tapi bdk umah saya sume blk kampong..
           tak berani saya nk dok 2 branak jer kat umah tu..ssh2 sgt saya tompang
           umah akk jelaa..blh? hehe~
Bos: sabo jelah..sok discuss kt office

Di pendekkan ceriter, sok nyer bos luluskan jugak cuti...terima kasih bos hehe~~
For info, ni first time mama bawak aqeef naik bas,
Alhamdulillah Aqeef sgt behave!  Good Boy!!


Dalam terminal bas Putra *TQ uncle ijat n cik ct
sebab sudi hantar kami*

First time saya kenal PANTAI! besshh angin sepoi2..
nak pergi lagi ye mama papa

Sesi site visit umah banglo Mok Long...
bilalah nak ada umah sendiri n beso macam ni..


Bila la boleh siap ek..Mok long dah tak sabo2 nak duk umah baru

Sangat suka main buai..buai laju2 papa!! ^_^

Aktiviti Petang di taman permainan, ditemani Kak Alya yang manis *_*


 
NoTaKaKiKu: Best sangat boleh balik kampong..dah lama sangat rasanya
tak jumpa papa..eh, baru sebulan tapi rasa macam seta'un lamanyerrr
hehe~~ Exceli mama yang ter'over excited *_*

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen ^_^
TQ Dear~