Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 16, 2011

Ronggeng i-city

Assalamualaikum.

Lamernyer tak update blog kan...sgt bizi ngan kerja dan jgk bizi
menguruskan anak..hehe..anak sorang jer tapi lagaknya macam beranak
lima..kuikuikui..so untuk mengelakkan blog saya yang tak seberapa ni
kesunyian tanpa update terlalu lama maka saya nk share lah kat sini antara
gambar2 yang sempat D'snap time saya pergi i-city last weekend.

Tujuan pegi i-city adalah sebab bawak adik bongsu saya gi jalan2
menghirup udara key-el yang tak berapa nak segar...hohoo..
Al-maklumlah cuti sekolah kan..eh, sebenarnya sebelom cuti skolah lagi die
dah bercuti..mentang2 lah dah abis exam!

Tapi sebenarnya agak terkejut la time sampai kat i-city tu...macam2 adaaa!!
dulu first time pegi just ada pokok2 lampu jer, skrg ni dah ala-ala fun-fair.
Dah banyak mainan kat sana..so mmg sronok la kalau bawak anak2 pi saner
sama macam anak bujang saya, dari mengantok terus memboolat mata
tengok cahaya2 lampu + macam2 mainan..tapi tak sempat nak merasa
semua permainan kat situ sebab Q terlalu panjang...tak per nanti papa
datang, kiter boleh pergi lagi kan...mesti lagi beshh...(^_^)

so layaaaaannn............................

cheeaseeeee~~~
ini lah adik bongsu saya...moksu na
Aqeef dengan kak lija~ lebar nyer mereka tenyummm =)
Cik su dan anak2, Azam n Amar
Mama ngan aqeef pon nak posing jugak...hehe
Mama sempat naik kereta kuda ni jer..tu pon sempat lagi
si aqeef meronta2 nak nenen...haishhh..
yang mana tak der anak tu sempat la naik buai fenin ni...hihi
Amar ajak aqeef naik kereta kuda lagi..
seronok sangat la tu
ceria jer moksu na...
Aqeef dah jatuh cinta ngan rusa kuning tu
tunggu nak gigit jer haha
cayang bucuk mama
"tak yah nak buat muka sedih mok na,
dah kol 1 pagi dah ni..jom balik..."

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen ^_^
TQ Dear~