Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

My Breast Pump dah sampai..

Assalamualaikum....

Alhamdulillah..akhirnya dah dpt BP saya...hoho sunggoh terujaa...kikiki
tapi macam malas je nk baca manual die hahaa....tapi nnt rugi pulak,..
beli mahal2 tapi xreti nak gune kan..huhu...so kene paksa jgk la baca...=P

InsyaAllah saya niat nk fully breast feed baby sy nnt...tu pon klo susu saya nie
mencurah2 laa...sebab saya tgk rmai je kwn2 yang tak kesampaian nk breast
feed baby sbb ade problem ngn breast milk diorg...harap2 nyer saya xdela mslh nnt..

My BP and Free Gift
Thanks to k.aja, dealer BP saya nie...ekceli saya beli BP dengan main kutu...
huihh byk tu klo nk beli cash...terase duit melayang ngeh2x...so saya pilih untuk
join club kutu k.aja...mula2 was2 jgk kan...tp tawakal je sebab opis mate saya pon
order BP die dulu ngn k.aja nie...hehe~~ so skrg terbukti xde masalah langsung
berurusan ngn k.aja...siap dpt freegift lagi...8biji botol susu Bumble Bee (^_^)

Minggu lepas jgk saya kene minom air gula kat KPMC..sepatotnye
appointment hari jumaat lepas, tapi oleh kerna mama ni terlalu bz ngn pojek
juta2 die so puspund hari sabtu...so senang, xyah nk kacau hari keje hehe~~

Mula2 macam cuak gak nk minom air gula tu sbb rmai yang ckp mst rase
nk muntah tapi Alhamdulillah saya sekali napas jer da boley habiskan...
al maklumlah air gula berperisa anggur...ala2 minum air anggur je..
cuma terlebey manis..tula kelebihan minom gula kat tempat swasta kot...hehe~
Alhamdulillah result sume ok...mama bebas dari kencing manis...syukur...

lepak ngn mak kt Giant-nak kene tgu 2 jam baru leh amik darah
Lusa genapla saya pegnen 9bulan~36th weeks~ makin hari makin berdebar2
menanti si kecik penghuni perot saya ni nk kuar...harap sgt nanti sume urusan
dipermudahkan Tuhan..Almaklumlah...Hubby jauh, femly pon jauh...
sumenye mama nk kene aturkan sorang2..
nanti baby kuar time house mate mama ade kat umah yer...
klo tak nnt mama kne drive sorang2 pi hospital hukhuk...sedih la pulak
...................................................(T_T)......................................................
Sekarang ni dah selalu sakit kat ari2...sengal2 semacam jer....
pastu perot mcm dah ke bawah..hummm baby mama dah nk kuar ke??
xkesah la klo kuar awal dari EDD pon, sbb onesli mama dah xlarat nk bawak
perot skrg...berat semacam dah rase...

Saya doakan moga proses melahirkan our baby nnt berjalan lancar...
doa saya untuk kawan2 jgk, Semoga kiter sume bakal menjadi ibu2 mithali,
semakin besar tanggungjawab kiter nanti bila dah bergelar mommy, mama, ibu,..
harap sgt dpt menjaga dan mendidik amanah dari Allah nanti
dengan sehabis baek....AMinnn...

P/S >> TQ mak sebab sudi dtg kl temankan eli...walaupon 2hari jer...
tapi amat bermakna buat eli..hepy sangat2 dpt mkn macam2 hehe~

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen ^_^
TQ Dear~