Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 24, 2011

Antenatal Class@38th weeks

Assalamualaikum.

Hai uolzz...hummm...memang betol pon, saya blom lagi bersalin hehe~
frust jugak kikiki...dulu penah agak2 yang saya ni akan terberanak awal
2,3 minggu awl...ermmm tapi tulah Tuhan yang menentukan...
so saya masih di sini..menghitung hari bila si kecik ni nak kuar...

Tapi yang plg xsangka nyer bila saya berkesempatan jgk  join antenatal class
kt KPMC ni...dulu time nurse tu offer i tot i dah deliver time ni hehe...sunggoh
tak sabar kn saya ni...tp tulah sehat walafiat je lg skrg...so semlm berkelas la saya
ngn baby...byk info yang dpt..tambh2 utk 1stmommy cam saya ni kan..
banyak sgt benda yang xtahu...=p...overall the class is so nice, manarik
tertarik n d bom! Macam2 topic y dibincangkn, antaranya penjagaan ibu dalam
pantang, penjagaan baby, nutrition in pregnancy, citer psl epidural, Stem cell bank,
breastfeeding dan sesi yang plg best mestilah antenatal exercice...hehe
sebab boleh buat demo sama2 ngan trainer.

Walaupon saya dtg tak ditemani hubby tercinta, sy still rase bertuah sbb ade kwn
yang sudi temankan...hummmm harap kan kwn2 jela skrg ni..
macam nilah nasib pasangan yang bercintajarak jauh ni....huhu ....T_T....
TQ Nadia Tahzir....


SEmangat btol masing2 time exercise hehe
si boyot=P
Antara gifts y mama dpt~habuan klo kite rajin
bertanya n menjawab soklan kt class (^_^)

Before ended my story 2day, nk update skit psl perkembangn 38minggu
mengandung ni..Last checkup sume ok, berat mama menurun skit, berat baby
plk dah 2.83kilo..urine sume ok...kecuali yang tak ok nye skrg ni, mama terkena
simpton2 sembelit huhu seksa wooo...b4 ni xde plk pnyakit ni...
doc ckp mmg org pegnen mudah terkena sembelit. so ape yang kne bt hummm
jaga makan, minom banyak air, banyak kan makan sayur n buah...
Hopefully sumenyer akan kembali normal nanti...skrg pon saya dah mula bercuti...
harap sgt baby kuar time 39minggu...klo tak ssh plk nk kne smbg cuti bagai...hummm

Baby mama cayang,...kuar eh minggu depan...kuar time 1 May pon ok gak hehe~
Senang org nk dtg melawat nnt =). Sume org dah xsabar nk jmp ngn baby
mama ni..Mama ngan papa lagilah....dah tak sabar nk pelok ciom baby...
pleaseee cayunk....cepat2 yer kuar...mama btol2 dah xsabar nk jmp cayunk..
sama2 nnt kiter berkerjasama..mama push, baby pon push tau  (*_*)

p/s > tengah fenin pk nk amik or tak nak amik epidural time bersalin nnt?...(@_@)

10 Days To Go!!!!

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen ^_^
TQ Dear~