Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 21, 2011

Kejutan @ 4months & 23days old

Assalamualaikum...

Tak sabar nk bgth blog saya ni yang semalam anak teruna saya
tue dah berjaya meniarap...walaupon mayB agak lambat skit...
4bulan 23hari....seronok nyer rase bila satu2 pencapaian dia kita
dapat lihat depan mata kan..tapi kesian plk kt papa..dok jauh
tapi tak per, mama akan senangtiasa update hehe~

Ceritanya semalam sampai2 jer umah BS, tunggu depan pintu,
tunggu auntie ju bawak kan aqeef...Macam biasa every day auntie
akan report...

Hari ni, dia good boy!

Lebar saya tersenyum..yelah sejak masuk hospital hari tue, dah
tak dengar lagi report auntie yang berbunyi macam tue...huhu
tapi report tu tak benti kat situ jer...

Agaknya dia kenyang kot, suka hati, acik suap biskut
 kat dia hari ni...habis separuh


Bulat mata saya..Hah! dah suap biskut...rupa2nya nya btol la
anak teruna saya ni nak makan...Memang lately dia macam meronta2
bila tgk org makan..sambil mata bulat geram pandang haha...
ikotkan saya akhir bulan ni, bila cukup 5bulan saya mmg nk try
suap solid fud..tapi rupanya auntie jue lagi laju...kihkihkih

Eeii..geram nyer..try ngap tgk sedap ke idok..

Tapi kejutan tak stop kat situ...bila dah sampai umah, macam
biasa saya akan buat rutin harian, pindahkan susu dlm peti, cuci
botol2 susu n pump, then akan bersiap untuk mandi...sementara tu
aqeef akan saya tinggalkan kat budak2 umah..leh la gilir2 kan.. Tiba2 time nak mandi tue lina menjerit,....

Akak, cepat2!! Aqeef dah macam nk meniarap ni!!

Terus terkam camera and snap...Fuhhh....nasib baik sempat..
Girang nyer hati seisi rumah bila anak mama akhirnya berjaya
meniarap...yelah kan, sedih jgk bila geng2 yang sebaya ngn dia dah
lama blh meniarap... hehe suker btl hati mama semalam...
Pastu ape lagi terus roger kat papa laaaa.....hikhiks

Yeayy...tersenyum bangga anak mama

Tak sabar nk tunggu next improvements hehe~~

Love u baby, love u sayaaangggg!!!
Mmuuaakkkssss......

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen ^_^
TQ Dear~