Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 25, 2011

Selamat hari raya

Assalamualaikum...

Esok dah jumaat kan, esok malam dah nk bertolak balik kampung..
so dah boleh la kot nk wish selamat berayer kat sumer kengkawan...
excited sgt sebenonyer nk rayer tahun ni.. yelah thn ni 1st time saya berayer
as a mommy..hummm...xsabo nk pakaikan aqeef baju rayer ekekee
Dan tahun ni tahun ke-2 saya berayer as a wife to Mr Marcello..
tak sabo nk tgk papa bergaya dgn baju melayu hijau pucuk pisang dia..hehe~
Mesti encem kan!!
auuwww~ terlebey sudeyyyy~ sorry yerk (^_~)
alaaa bukan selalu pon i puji husband sendiri kikiki

Tahun ni giliran beraya kat umah saya kat Ganu
Yeay!! hepi lagi  (*_*)
insyaAllah minggu ke-2 rayer baru blk pasir mas
lagi pon thn ni husband ngak dapat cuti
kesian die kene standby huhu

Lagi excited sebab rayer tahun ni leh jumpa ngan baby solihin
sepupu aqeef yang lahir kat arab saudi
tak sabo jgk nk jumpa ngn kakak saya tue..mst lg bambam
Bambam macam Solihin
Hahaa! jahat kan i..alaa sekali skala jewk =P

Pastu rayer thn ni jugak adik saya yang nombor.........
hummmm...nombor brape ek
jap! bilang lue....leh plk luper~ramai sgt uols..
emm adik i yang no 9 tu akan bertunang
eee...bestnyerrr
untung dier sebab bertunang di usia muda
klo takder aral, rayer thn depan kawen
wow! tahniah adikku, Nurul Hazirah 
baru 21 dah tunang, kawen 22
Gud! gud! gud!
Semoga jodoh mereka berpanjangan
insyaAllah...

Melalut la plk i ni..tadi igt nk bt entry pendek jer
terpanjang la plk
k lah, Selamat hari Rayer semua..
Moga rayer thn ni lebih bermakna buat semua orang
dan...
Jangan luper bagi duit rayer yerrr
sedekah jugak tue hihiii


Dudel rayer yang cumil ni saya amik dari niza... TQ

Daaaaaaaaaaaa..................


No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen ^_^
TQ Dear~