Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 17, 2011

Romantik kah??

Romance is the pleasurable feeling of excitement and mystery associated
with love.In the context of romantic love relationships, romance usually
implies an expression of one's love, or one's deep emotional desires to
connect with another person. >> from pak cik google

hummmm....itulah persoalan dan isu dalam perhubungan kami sebagai
suami isteri beberapa hari ni....hehe....cam lawak pon ader...
husband siap google lg cr meaning romantik ni...menyunggoh bebenooo...=)
meaning kt atas tue sy yang carik...after searching, mcm2 sebenarnya meaning
romantik ni..its very subjective.

Husband tny sy, die romantik ke tak, hahaa...ngan gelak jht sy ckp, mmg tak ah...
kikiki...sbb bkn sng sbnrnya nk jmp lelaki y romantik ni...ader org ckp romantik ni
boleh merimaskan...tapi bagi sy romantik itu satu anugerah..sbb bkn semua org
ader sifat magic ni...cewahhh...

husband pon dgn keciwa tak ngaku die xromantik...hahaaa...siap google2 cari
maksud...nk gelak pon ader sbnrnya...husband ckp die akan  cuba utk jd suami
yang romantik...haha berkobar2 tak husband sy ni....=)...salah satu sifat yang
membuatkan sy jth cinta kt die wink* wink*..and Alhamdulillah he's really trying!!

Buat suamiku yang tercinta, walau bagaimana pon abg, b tetap syg abg...
diri abg yang sebenar dah cukup membahagiakan B..tapi klo nk jgk tmbh perisa
romantik dlm perhubungan kiter, lagilah best! (*_*)
macam slogan myvi baru lah plk..
B hargai usaha murni abg...abg sentiasa berusaha utk jd yang terbaek, datz y im
falling in love with u....EVERYDAY!!! Thank you abg...

Ya Allah...
Indahkanlah rumah kami dengan kalimat-kalimat-Mu yang suci.
Suburkanlah kami dengan keturunan yang membesarkan asma-Mu.
Penuhi kami dengan amal sholeh yang Engkau ridhai.
Jadikan mereka Yaa…Allah teladan yang baik bagi manusia.

Ya Allah..
Damaikanlah pertengkaran di antara kami, pertautkan hati kami, dan
tunjukkan kepada kami jalan-jalan keselamatan.
Selamatkan kami dari kegelapan kepada cahaya.
Jauhkan kami dari kejelekan yang tampak dan tersembunyi.

Ya Allah…
Berkatilah pendengaran kami,
penglihatan kami,
hati kami,
suami/isteri kami,
keturunan kami dan
ampunilah kami.
Sesungguhnya Engkau Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.

Amiin…


Saya mahu terus bercinta ngan abg hinga ke syurga-Nya...InsyaAllah

2 comments:

  1. Salam kunjungan.. blog menarik ;)

    zu-
    http://www.zuwairiaiman.com

    ReplyDelete
  2. Thanks (^_^)
    Tapi btol ke menarik?? haha...mcm tak jer...
    i ni sgt baru dlm dunia blog...tak reti sgt...

    neway, thanks coz sudi singgah n salam taaruf=)

    ReplyDelete

Komen jangan tak komen ^_^
TQ Dear~