Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 19, 2011

Di atas Satu Nama Cinta


Jejak-jejak langkahku
Bagaikan lembaran waktu
Apakah ku masih bisa terus melangkah
Serpihan hidupku kan ku bangun
di atas satu cinta

Subhanallah aku mencintainya
Subhanallah aku menyayanginya
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Ya Allah jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan
cintanya padaMU, agar bertambah
kekuatan ku untuk menyintaiMu
Ar-Rahman, jika aku jatuh hati
pada seseorang, izinkanlah aku menyentuh
hati seseorang yang hatinya tertaut kepadaMu
agar tidak terjatuh aku dalam jurang nafsu

Subhanallah
aku mencintainya
.......
Subhanallah
aku menyayanginya
.......
Dari ufuk timur hingga ke barat
Selalu dihatiku

Ya Rabbana, jika aku jatuh
hati jagalah hatiku padanya
agar tidak berpaling daripada
hati-Mu....

P/s: Abang,.. B sayang abang, cinta abang, rindu abang..
Moga cinta kite sentiasa dlm keredhaan-Nya

No comments:

Post a Comment

Komen jangan tak komen ^_^
TQ Dear~